ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΩΝ ΡΟΤΣΙΛΝΤ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ
-
Ο κόμης Cherep-Spiridovitch, ένας τσαρικός στρατηγός που πολέμησε τους
Μπολσεβίκους στη Ρωσική Επανάσταση, δημοσίευσε ένα βιβλίο το 1926 με τίτλο
*Η Μυ...
«Βόμβα» από Μόσχα: Αυτό θα γίνει μετά τον κορωνοϊό - Παγκόσμια συγκυβέρνηση ζητά το Κρεμλίνο

«Η ανθρωπότητα θα βγει από την πανδημία πιο εξαρτημένη από τις ψηφιακές τεχνολογίες και το διαδίκτυο».
Αυτό δήλωσε σήμερα
ο σύμβουλος του Ρώσου προέδρου και αρμόδιος σε ζητήματα διεθνούς συνεργασίας στον τομέα της ασφάλειας πληροφοριακών συστημάτων Αντρέι Κρουτσκίχ, αφήνοντας να εννοηθεί πως οι άνθρωποι θα υποδουλωθούν στα τσιπάκια και στην τεχνολογία ελέγχου, με αφορμή τον ιό.
«Όλες οι χώρες και η ανθρωπότητα θα βγουν από την πανδημία του κορωνοϊού πολύ πιο εξαρτημένες από τις ψηφιακές τεχνολογίες και αντίστοιχα από το ίντερνετ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου