Πίσω από αυτό κρύβεται μια ΜΚΟ Η. ,CVC η κολλητή του Μητσοτάκη
-
Ξέρετε ;; ότι όταν έγιναν τα λιγνιτωρυχεία , τα χωράφια πάρθηκαν με
αναγκάστικες- απαλλοτριώσεις ,..για Εθνική Στρατηγική υψίστης ενεργειακής
σημασίας;...
Βίντεο από Χίο – Επενδυτής μόλις πήρε το επίδομα

Την ίδια στιγμή που οι Έλληνες είμαστε “μαντρωμένοι” στα σπίτια μας!
Την ίδια στιγμή που το σύστημα υγείας, το οικονομικό σύστημα και η υπομονή των Ελλήνων δοκιμάζεται λόγω του Κορονοιού, ένας “επενδυτής” λαμβάνει το επίδομα που δικαιούται και δεν χάνει στιγμή να το κοινοποιήσει μέσω του κινητού του βγάζοντας βίντεο κουνώντας επιδεικτικά τα 50ευρα!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου