Πίσω από αυτό κρύβεται μια ΜΚΟ Η. ,CVC η κολλητή του Μητσοτάκη
-
Ξέρετε ;; ότι όταν έγιναν τα λιγνιτωρυχεία , τα χωράφια πάρθηκαν με
αναγκάστικες- απαλλοτριώσεις ,..για Εθνική Στρατηγική υψίστης ενεργειακής
σημασίας;...
Δεν είδα κανέναν εθελοντή των μεταναστευτικών ΜΚΟ να μοιράζει μάσκες. Ε βέβαια όταν δεν πέφτει το χρήμα…

Η διασπορά του φονικού Ιού έχει τρομοκρατήσει τους πολίτες της χώρας και φυσικά ολόκληρου του πλανήτη
.
Ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό στο πόδι, η αστυνομία στους δρόμους, ο στρατός μας στον Έβρο και οι πολίτες στα σπίτια τους κάνοντας υπομονή.
Αυτό που μας προβληματίζει είναι οτι δεν είδαμε εκείνες τις ΜΚΟ που “τρέχουν”
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου