Πίσω από αυτό κρύβεται μια ΜΚΟ Η. ,CVC η κολλητή του Μητσοτάκη
-
Ξέρετε ;; ότι όταν έγιναν τα λιγνιτωρυχεία , τα χωράφια πάρθηκαν με
αναγκάστικες- απαλλοτριώσεις ,..για Εθνική Στρατηγική υψίστης ενεργειακής
σημασίας;...
Καλος ο φραχτης στον Εβρο, αλλα μηπως, πρεπει να ξαναμπουν τα ναρκοπεδια που υπηρχαν;

Καλος λοιπον ο φραχτης...
Αλλα ανεπαρκης...
Πρεπει συνεχεια να υπαρχουν δυναμεις εκει,
να τον προσεχουν...
Αν φυγουν, ειναι πανευκολο να ανοιξουν τρυπες και να τρυπωσουν...
Και μεχρι ποτε θα εχουμε εκει τα παιδια μας, εκτεθειμενα, στους Μογγολους εισβολεις;
Εκτος αυτο ομως, καποια στιγμη, οπως πανε τα πραγματα, ισως επιτεθει και ο Τουρκικος Στρατος...
Γιατι να το ριψοκινδυνευουμε;
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου