Πίσω από αυτό κρύβεται μια ΜΚΟ Η. ,CVC η κολλητή του Μητσοτάκη
-
Ξέρετε ;; ότι όταν έγιναν τα λιγνιτωρυχεία , τα χωράφια πάρθηκαν με
αναγκάστικες- απαλλοτριώσεις ,..για Εθνική Στρατηγική υψίστης ενεργειακής
σημασίας;...
Κασαπίδης στους δυτικομακεδόνες:«Βάλτε ένα κήπο, πέντε κότες. Θα έχουμε έλλειψη τροφίμων το χειμώνα, πιθανόν να πεινάσουμε»

«Αν είχαμε τις σημερινές οδηγίες του ΕΟΔΥ θα έμπαιναν σε καραντίνα και οι 300 που ήρθαν από το Μιλάνο» -
>Ένας ακόμα 54χρονος από την Οινόη της Καστοριάς έφυγε τη Δευτέρα 30 Μαρτίου με την πόλη να μετρά ήδη 53 κρούσματα και έξι νεκρούς . Ο περιφερειάρχης Γιώργος Κασαπίδης μίλησε στο Antennes FM μετά και το περιφερειακό συμβούλιο της Κυριακής και ανέφερε ότι «Δεν υιοθετούνται συμπεριφορές που δημιουργούν ρατσισμό και διακρίσεις μεταξύ των δυτικομακεδόνων» .
Η αναφορά του κ. Γιάννη Γιάτσιου, αντιπεριφερειάρχη Γρεβενών αφορούσε τη λειτουργία ορισμένων πολιτών που δεν υιοθετούν τα μέτρα κυκλοφορίας και τίποτα περισσότερο.
https://etsimravo.blogspot.com/2020/03/blog-post_31.html
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου