ΞΥΠΝΑΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙΝΕ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ !!!!!!!!!!!!! ΠΟΣΟ ΓΕΛΟΙΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΤΗΝ END !!!




Πριν καιρό το κατοχικα νέα είχε κάνει μια ανάρτηση για την λάσπη που προσπαθούν να ρίξουν όσοι θέλουν να με φιμώσουν το άρθρο είναι αυτό με τίτλο Όταν θα μάθεις τι παίζεται τον τελευταίο καιρό θα θυμώσεις Πολύ...πάρα πολύ!

Γνωρίζοντας την μάχη που θα έρθει και με το νόμισμα άλλα και από τις ιδέες μου το κατοχικά νέα έβγαλε ένα μίνι μανιφέστο προειδοποιήσει των έργων που έρχονται ενάντια σε ένα σάπιο στην κυριολεξία σύστημα !

Αυτό το σύστημα χρησιμοποιεί πολλούς τρόπους να σε κάνει να βρίσκεσαι στην χωρα του ποτε ποτε !

Χρησιμοποιεί σωτήρες , χρησιμοποιεί αντινοους που χρησιμοποιούν τα πάντα για να διαστρεβλώσουν την όποια αλήθεια και να δημιουργήσουν στρατό από ζόμπι ..από πειθήνια καμένα μυαλά!

Σε παρακαλώ διάβασε το παλαιό άρθρο και ελα μετά εδώ και διάβασε την συνέχεια να κατανοησεις πόσο πολύ σε εκμεταλλεύονται εσένα , την φιλοπατρία σου , την ψυχή και την συνείδηση σου ....Φίλε μου αν έχεις μπλέξει με αυτούς ΞΥΠΝΑ σε παρακαλώ , προσπαθούν με ότι ψέμα μπορούν , με αντινοηση να σε καταστήσουν ανίκανο ! Αυτό που βρίζουν είναι ....διάβασε παρακάτω...

Σε ανάρτηση του facebook ο στενός συνεργάτης του Κυρίου Σωρρα Γιάννης Καλογερόπουλος αναρτά κομμάτι από το άρθρο των Κατοχικων Νεων και υπνωτίζει τους "πιστούς" λέγοντας ότι το άρθρο έχει γραφτεί για το Σωρρα ...ΕΛΕΟΣ! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ....ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΠΩΣ ΣΑΣ ΚΟΙΜΙΖΟΥΝ!!!

Δεν θα ασχολούμουν με τον ανύπαρκτο Σωρρα αν δεν κατανοουσα ότι αυτοί οι άνθρωποι με ψέματα και με απάτες χρησιμοποιούν ανθρώπους , ληστεύουν όνειρα και χρήματα υπό μορφή δωρεών και χορηγών,διαιρούν και καταστρέφουν την όποια αληθινή αφύπνιση ξεκίνησε φυτεύοντας μέσα της μυθεύματα και φαντασιοπληξιες ...ΞΥΠΝΑ ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ ΣΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΣΕΙ ΤΑ ΠΡΑΚΤΟΡΑΚΙΑ ΤΗΝ ΜΙΤ..








Ταυτόχρονα μαθαίνω ότι πριν μερικές μέρες ήμουν στην Νίκαια ..και ότι με είδαν κιόλας ...να τρέχω όταν έφτασε η αστυνομία! Ξέρει κανείς από εσάς ρε παλικάρια ότι δεν μενω Αθήνα και ότι έχω πολύ πιο ουσιαστικά πράγματα να κάνω από το να έρχομαι να ακούσω τι δηλώσεις θα κάνει ο ανύπαρκτος Σωρρας; Μέτα μαθαίνω και τα παρακάτω...

Τόσο ανύπαρκτοι που ακόμα και με την αρνητική διαφήμιση πιστεύεται ότι θα επιβιώσετε; .... Με τα μυθεύματα έχετε δημιουργήσει μια πολύ επικίνδυνη πλέον για την υγεία σας κατάσταση....

Κοιταξτε νεο μυθικό τερατούργημα...δείτε τι τους λένε και τους έχουν κάψει στην κυριολεξία τους συνανθρώπους μας ..

Έλεος , έχετε ένα μυθομανή να σας πείθει ότι είναι ο Απόλλωνας και ότι κινδυνεύει η Ζωή του από ΜΕΝΑ ως πράκτορα των ΕΒΡΑΙΩΝ ,,,ΕΛΕΟΣε ... έχετε να άλλο τρελό να σας λέει ότι πουλησε διαστημική τεχνολογία και ότι θα σας δώσουν 600 δις !!!!!!

Τι στο Διάολο έχετε πάθει Έλληνες εσείς; Εκτός και αν δεν ανήκετε στην Ελληνική φυλή και εκτελείτε έργο συγκεκριμένο !!!

Ο πιτσαδορος με το λαχείο πληρώνει τα παλικαράκια σας , δεν έχουν να φανε ΞΥΠΝΑΤΕ !!

Είναι γνωστό πάσα ότι δεν μου αρέσει αυτός ο πολιτισμός της χεστρας , για αυτό τόσο καιρό κάνω τον μ@λ@κα γιατί προσωπικά εμένα δεν μου βγαίνει τους προδότες της χώρας μου να τους πηγαίνεις απλά σε ένα δικαστήριο!

Έχω ένα φάκελο για το Σωρρα ίσα με το μπόι του (μικρός φάκελος δηλαδή) , ποιες εταιρίες ανώνυμες (μη υπαρκτές ) είχε , σε πόσους χρωστάει , σε πόσους και που χρωστάει η γυναίκα του , σε ποιες τράπεζες ,πότε είναι τα δικαστήρια ..ΟΛΑ!

Έχω όλα τα στοιχεία της απατης των 12,ποιοι είναι ,ποιοι είναι από πίσω , ποιοι μασόνοι δικηγόροι κινούνται , πότε ,γιατί και αν συμμετέχουν σε δικαστικούς αγώνες για την ανατολή , από πόσους χορηγούς έχουν φύγει μαύρα λεφτά , ποια ραδιοφωνακια στήριζαν και πως ..

.ΑΚΟΥΣΕ ΜΕ ΚΑΛΑ ...ΕΣΥ ΤΩΡΑ ..Ο ΜΟΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΠΑΤΑΣ ΤΟ ΠΟΔΙ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΤΟΥ ...

ΑΛΛΑ Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ ... ΜΕ ΑΠΕΙΛΗΣΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΠΡΟΧΘΕΣ ΔΩΔΕΚΑ ΜΙΣΗ Η ΩΡΑ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ... ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΕΒΡΙΣΕΣ ΚΑΤΙ ΙΕΡΟ...ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΜΥΑΛΟ ..ΕΙΣΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ ..ΜΟΝΟ ΗΛΙΘΙΟΣ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ..

ΑΛΛΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΠΟΛΥ ΗΛΙΘΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟ ΤΕΡΑΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΨΕΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΣΟΥ !

ΑΡΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΤΟΝ ΚΟΛΟΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΧΕΣΤΡΑΣ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΤΕΙΣ ΣΩΡΡΑ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΣΤΙΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΜΟΥ...

ΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΕΒΑΛΕ ΜΕΣΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΟΥ...ΘΑ ΣΕ ΟΔΗΓΗΣΩ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΘΕΙΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ...ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΤΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΧΑΖΑ...

ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ...ΕΠΙΦΥΛΑΣΟΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΝΟΜΙΚΑ ΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΩ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ...ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ...ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΦΑΚΕΛΟ ΜΙΚΡΟ...ΣΑΝ ΤΟ ΜΠΟΙ ΣΟΥ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΝ ...

STRANGER...

http://www.katohika.gr/2014/05/poso-gelioi-mporei-na-eiste-stin-end.html