Άδωνις Γεωργιάδης: Θα μου λείψει η καρέκλα του Υπουργού αλλά θα πουλάω τα βιβλία μου





«Η υπουργική καρέκλα θα μου λείψει, αλλά για άλλους λόγους. Είναι ωραίο να κάνεις πράγματα. Αν φύγω, είμαι εκλεγμένος βουλευτής, έχω δουλειά να κάνω στο Κοινοβούλιο. Επίσης έχω να πουλάω τα βιβλία μου, για τα οποία έχω ακούσει τόση κριτική τελευταία».

Αυτά ανέφερε μεταξύ άλλων ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας το πρωί της Παρασκευής στο Star και την Πόπη Τσαπανίδου.

Ερωτηθείς για τα σενάρια του ανασχηματισμού που θέλουν τον ίδιο ως υποψήφιο προς… αποχώρηση, ο Α. Γεωργιάδης είπε:

«Δεν με αφορά αυτή η κουβέντα. Αυτό που θέλω είναι όταν θα φύγω να φύγω με ψηλά το κεφάλι». «Ποτέ στη ζωή μου δεν πίστεψα ότι υπάρχουν μόνιμοι υπουργοί», πρόσθεσε. «Ο πρωθυπουργός έχει πάντα το αναφαίρετο δικαίωμα να ρυθμίζει τα της κυβερνήσεως του».

Προς υποστήριξη της άποψής του αυτής, ζήτησε από την κάμερα να δείξει ένα αρχαίο ρητό που έχει κρεμασμένο στο γραφείο του, για να του υπενθυμίζει ότι «ο άρχων πρέπει να θυμάται ότι διοικεί ανθρώπους, ότι διοικεί σύμφωνα με τους νόμους και ότι δεν θα διοικεί για πάντα».

Μόνο που στο σημείο που είναι κρεμασμένο φαίνεται πως δεν το διάβαζε συχνά



topontiki