Πίσω από αυτό κρύβεται μια ΜΚΟ Η. ,CVC η κολλητή του Μητσοτάκη
-
Ξέρετε ;; ότι όταν έγιναν τα λιγνιτωρυχεία , τα χωράφια πάρθηκαν με
αναγκάστικες- απαλλοτριώσεις ,..για Εθνική Στρατηγική υψίστης ενεργειακής
σημασίας;...
Η κυβέρνηση ανακοίνωσε την κατάργηση του Πάσχα όπως το ξέραμε. Μαλιστα ενημερώνει τους εκτροφείς να μην σφάξουνε αρνιά.
Πριν απο λίγο ο υπουργός ανάπτυξης ανακοίνωσε πως δενπρόκειται να υπάρξει φέτος πασχαλινή έξοδος καθώς η καραντίνα σίγουρα θα ισχύει μέχρι τότε, προσθέτοντας ότι ασφαλώς και θα υπάρξουν αστυνομικά μέτρα για να αποφευχθεί η μετάβαση πολιτών στα χωριά τους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου