Πίσω από αυτό κρύβεται μια ΜΚΟ Η. ,CVC η κολλητή του Μητσοτάκη
-
Ξέρετε ;; ότι όταν έγιναν τα λιγνιτωρυχεία , τα χωράφια πάρθηκαν με
αναγκάστικες- απαλλοτριώσεις ,..για Εθνική Στρατηγική υψίστης ενεργειακής
σημασίας;...
Aπό τον τεχνο-εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ -Κίνας με αιχμή το 5g στον βιολογικό με όπλο το covid19;

Παραμονές σχεδόν της εκδήλωσης του covid19 που ανιχνεύθηκε το Δεκέμβρη του ’19 στις 31/12/20 οι 3 επιχειρήσεις της Κίνας στην κινητή τηλεφωνία China Mobile, China Unicom, China Telecom ξεκίνησαν επίσημα την εμπορευματοποίηση των υπηρεσιών της 5G, που υπόσχεται να είναι 20 φορές ταχύτερο από το 4G...”
>Η Κίνα είναι η πιο μεγάλη αγορά κινητής τηλεφωνίας στον κόσμο με 1,6 δις abonnements.
Σε πλήρη τεχνο-εμπορικό πόλεμο με τις ΗΠΑ η Κίνα επιτάχυνε το ρυθμό τους τελευταίους μήνες για να δείξει ότι ήταν ικανή ν΄αναπτύξει γρήγορα αυτή τη νέα τεχνολογία, που αρχικά προβλεπόταν για τις αρχές του ’20. Το Πεκίνο υπολόγιζε στο 5G να ανέλθει στο προσκήνιο της επόμενης βιομηχανικής επανάστασης, αλλά και για να στηρίξει την εθνική ”ναυαρχίδα” Huawei που δέχεται επίθεση από την Ουάσινγκτον” αναφέρει το lesechos.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου