ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΤΟ ISIS ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΕΣ






Γιατί οι Αμερικάνοι και το Smithsonian εξαφάνισαν την ιστορία της ανθρωπότητας;

Γιατί το Isis κάνει κομμάτια τα μεγαλύτερα έργα τέχνης της αρχαίας ιστορίας στη Συρία και το Ιράκ;



Η αρχαιολόγος Joanne Farchakh εξηγεί, στον Robert Fisk, ότι το Isis πωλεί τα αγάλματα και τις τοιχογραφίες που ζητούν διεθνείς έμποροι. Παίρνει τα χρήματα, παραδίδει τις αρχαιότητες και ανατινάζει τους ναούς και τα κτίρια για να αποκρύψει τις αποδείξεις για τις λεηλασίες.

«Οι αρχαιότητες από την Παλμύρα είναι ήδη προς πώληση στο Λονδίνο» αναφέρει η Γαλλο-Λιβανέζα αρχαιολόγος. «Υπάρχουν αντικείμενα από τη Συρία και το Ιράκ που έχει κλέψει το Isis και βρίσκονται ήδη στην Ευρώπη. Δεν είναι πλέον στην Τουρκία, όπου έφτασαν την πρώτη φορά, έχουν φύγει εδώ και πολύ καιρό. Αυτή η καταστροφή κρύβει το εισόδημα του Isis που πουλά αυτά τα πράγματα ΠΡΙΝ από την καταστροφή των ναών όπου βρίσκονταν. Υπάρχει κάτι ανεκτίμητο στο να πουλάνε και, στη συνέχεια, να καταστρέφουν την περιοχή και η καταστροφή έχει ως στόχο να κρύψει το επίπεδο της κλοπής. Καταστρέφουν τα αποδεικτικά στοιχεία. Έτσι, κανείς δεν ξέρει τι έχουν πάρει και τι είχε καταστραφεί».

Η Farchakh έχει εργαστεί επί χρόνια στις αρχαίες πόλεις της Μέσης Ανατολής, εξετάζοντας τους λεηλατημένους αρχαιολογικούς χώρους στη Σαμάρα στο Ιράκ – απ’ όπου ο «πολιτισμός» υποτίθεται ότι άρχισε – μετά την εισβολή των ΗΠΑ το 2003. Έχει καταγράψει τη μεγάλη καταστροφή των υπαίθριων αγορών και των τζαμιών στο Χλάπι και τη Χομς της Συρίας από το 2011. Πράγματι, η μελέτη των χαμένων αρχαιοτήτων στον κόσμο μερικές φορές ισοδυναμεί με πάθος γι’ αυτή τη γυναίκα, που περιγράφει τη δουλειά της ως «μελέτη της καταστροφής των αρχαιοτήτων στον πόλεμο». Κατά τα τελευταία 14 χρόνια, έχει δει πολλές αρχαιολογικές βεβηλώσεις που τροφοδοτούν το πάθος της για μία τόσο θλιβερή καριέρα. Σε πολιτικό επίπεδο, η Farchakh προσδιορίζει κάτι ιδιαίτερα έξυπνο στην πολιτική του Isis.


«ΕΧΕΙ ΜΑΘΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΗΣ. ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΙΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟ ΙΡΑΚ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΡΙΑ, ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΜΕ ΣΦΥΡΙΑ, ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ, ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΕΝΩ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥΣΕ. ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΝΤΥΜΕΝΟΙ ΣΑΝ ΝΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΗ. ΑΝΑΤΙΝΑΞΕ ΤΗΝ ΝΙΜΡΟΥΝΤ ΣΕ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ. ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΔΩΣΕ ΜΟΝΟ 20 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΒΙΝΤΕΟ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΣΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΑΙΝΙΑΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΝ ΠΛΕΟΝ ΟΤΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΕΝΑΝ ΧΩΡΟ. ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ Ο ΟΗΕ ΤΟ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟ. ΚΑΤ ‘ΑΡΧΑΣ, ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΑΚΟΥΝ “ΕΚΡΗΞΕΙΣ”. Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΧΕΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ».


Για το λόγο αυτό, υποστηρίζει η Farchakh, το Isis δεν κατέστρεψε όλη την Παλμύρα σε ένα βίντεο. «Ξεκίνησε με τις εκτελέσεις (Σύρων στρατιωτών) στο ρωμαϊκό θέατρο. Στη συνέχεια, παρουσίασε τις εκρηκτικές ύλες να έχουν συνδεθεί με τις ρωμαϊκές κολόνες. Μετά αποκεφάλισε τον συνταξιούχο διευθυντή αρχαιοτήτων, αλ-Ασάαντ. Και μετά ανατίναξε τον ναό του Βάαλ. «Και τότε όλοι αναφώνησαν: ‘Ω, όχι – ποιο θα είναι το επόμενο βήμα; Θα είναι ο ναός Μπελ!’. Κι έτσι έγινε. Ανατίναξε τον ναό Μπελ. Ποιο είναι λοιπόν το επόμενο βήμα και πάλι; Θα υπάρξει μεγαλύτερη καταστροφή στην Παλμύρα. Θα το προγραμματίσουν διαφορετικά. Στη συνέχεια θα προχωρήσουν στο μεγάλο ρωμαϊκό θέατρο, μετά στην αγορά Αγορά (την περίφημη αυλή που περιβάλλεται από πυλώνες) – έχουν μια ολόκληρη πόλη να καταστρέψουν. Και αποφάσισαν να το κάνουν με την ησυχία τους».


Όσο περισσότερο διαρκεί η καταστροφή, τόσο υψηλότερα ανεβαίνουν οι τιμές στις διεθνείς αγορές αρχαιοτήτων. Το Isis είναι στην επιχείρηση αρχαιοτήτων και διαχειρίζεται τον κόσμο στα δράματα της καταστροφής. «Δεν υπάρχουν ιστορίες σχετικά με τα μέσα ενημέρωσης, χωρίς ένα ‘γεγονός’. Πρώτον, το Daesh έδωσε στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, αίμα. Στη συνέχεια, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης αποφάσισαν να μην παρουσιάσουν περισσότερο αίμα. Γι ‘αυτό τους έδωσαν τις αρχαιότητες. Όταν δεν περνάει κι αυτό, θα τους δώσουν γυναίκες και μετά παιδιά».

Το Isis, όπως φαίνεται, χρησιμοποιεί την αρχαιολογία και την ιστορία. Σε κάθε πολιτική κρίση, μια ομάδα ή ένας δικτάτορας μπορεί να εδραιώσει την εξουσία του σε ιστορικά στοιχεία. Ο Σάχης χρησιμοποίησε τα ερείπια της Περσέπολης για να παραποιήσει την ιστορία της οικογένειάς του. Ο Σαντάμ Χουσεΐν έβαλε τα θεμέλιά του στα τούβλα της Βαβυλώνας.


«ΤΟ ISIS ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΔΕΑ. ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΔΡΑΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ, ΤΗΝ ΕΔΡΑΙΩΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ, ΑΝΤΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΥΝΗΘΗ ΜΕΘΟΔΟ. ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΑ ‘ΠΡΙΝ’ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΕΤΣΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ‘ΜΕΤΑ’. ΛΕΝΕ: ‘ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ’. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΠΑΛΜΥΡΑΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΝ ΤΟ ‘ΠΡΙΝ’ ΚΑΙ ΤΟ ‘ΜΕΤΑ’ ΤΩΡΑ, ΑΛΛΑ ΣΕ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ. ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΑΤΑΙ. ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΜΝΗΜΗ”

Όσο για τους ρωμαϊκούς θεούς, ο Βάαλ δεν λατρευόταν στο ναό του για 2000 χρόνια. Αλλά είχε αξία. Η Farchakh λέει: «Κάθε αρχαιότητα της Παλμύρας που ξεπουλά το Isis είναι ανεκτίμητη. Λαμβάνει δισεκατομμύρια δολάρια. Η αγορά είναι εκεί: θα πάρει ό,τι προσφέρεται και θα πληρώσει όσα να ‘ναι για αυτό. Το Daesh κερδίζει σε κάθε βήμα που κάνει, σε κάθε καταστροφή».

Καταστρέφοντας την Ιστορία

Το Ισλαμικό Κράτος έχει εξαπολύσει στοχευμένα μια εκστρατεία καταστροφής των αρχαιοτήτων στο Ιράκ και στη Συρία κατεδαφίζοντας, βεβηλώνοντας και λεηλατώντας τους σημαντικότατους αρχαιολογικούς χώρους. Φωτογραφίες και βίντεο τζιχαντιστών να συνθλίβουν αγάλματα και άλλα αρχαιολογικά αντικείμενα με βαριοπούλες και ηλεκτρικά πριόνια σε μουσεία και να ισοπεδώνουν με μπουλντόζες πανάρχαιες ασσυριακές πόλεις σοκάρουν. Είναι ένας πόλεμος κατά της Ιστορίας και του πολιτισμού. Είναι ένας πόλεμος εικόνων και εντυπώσεων. Και εξαπολύεται σε τέτοια κλίμακα και με τέτοια ένταση που θεωρείται χωρίς προηγούμενο στη σύγχρονη Ιστορία.

Ανήμερα το Πάσχα των καθολικών οι μαχητές του Ισλαμικού Κράτους ανατίναξαν την εκκλησία της Παρθένου Μαρίας στο εμπόλεμο ασσυριακό χωριό Τελ Νάσρι, τοποθετώντας εκρηκτικά στο εσωτερικό της. Επρόκειτο για μόνο μία από τις εκατοντάδες επιθέσεις που έχουν διεξαγάγει ενάντια σε χώρους λατρείας χριστιανών, σιιτών και σούφι, αλλά και σε αρχαιολογικούς χώρους. «Οι τζιχαντιστές χρησιμοποιούν την τελευταία τεχνολογία για να δείξουν σε όλους την περιφρόνησή τους προς τη Δύση, για να δείξουν τις βάρβαρες δολοφονίες όχι μόνο των χριστιανών και των Γεζίντι, αλλά και των άλλων μουσουλμάνων που δεν ανήκουν στο δικό τους είδος. Δεν τους ενδιαφέρει το ότι εμείς αντιδρούμε στην καταστροφή που προκαλούν, στην πραγματικότητα δοξάζονται για τη δυσφορία που μας προκαλούν» είπε ο Μακ Γκουάιρ Γκίμπσον, καθηγητής Αρχαιολογίας της Μεσοποταμίας στο Πανεπιστήμιο του Σικάγο στις ΗΠΑ.

Η ιρακινή αρχαιολόγος Λάμια αλ Γκαϊλάνι είπε: «Το Ισλαμικό Κράτος απαγορεύει τη λατρεία ειδώλων, έτσι όλα τα αγάλματα, οι εικόνες, κάθε είδος τέχνης θεωρείται ειδωλολατρικό και πρέπει να καταστραφεί. Με την καταστροφή των αρχαιοτήτων στο μουσείο της Μοσούλης και των αρχαίων πόλεων της Νινευή, της Νιμρούντ και της Χάτρα δείχνουν στους υποστηρικτές τους ότι είναι αληθινοί μουσουλμάνοι». Πολλά αρχαία αντικείμενα από το Ιράν και τη Συρία πωλούνται στη μαύρη αγορά, χρηματοδοτώντας το Ισλαμικό Κράτος.


«ΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ISIS ΔΕΝ ΠΩΛΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΙΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΜΑΥΡΗ ΑΓΟΡΑ, ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΕΝΑ ΠΕΡΙΠΛΟΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΣΕ ΠΛΟΥΣΙΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ. ΤΟ ΙΣΛΑΜΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΥΛΛΕΓΕΙ ΦΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΣΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ, ΕΚΤΟΣ ΣΥΡΙΑΣ ΚΑΙ ΙΡΑΚ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΠΙ ΜΑΚΡΟΝ ΕΔΡΑΙΩΜΕΝΑ ΔΙΚΤΥΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΕΚΣΚΑΦΕΣ, ΤΟΥΣ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ ΣΕ ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΣΤΟΝ ΛΙΒΑΝΟ, ΣΤΟΝ ΠΕΡΣΙΚΟ ΚΟΛΠΟ, ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ, ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΕΛΙΚΟΥΣ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ, ΤΟΥΣ ΑΚΟΡΕΣΤΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ, ΟΣΟ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΠΩΛΟΥΝ Η ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΔΩΡΕΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΦΟΡΟΑΠΑΛΛΑΓΗ Η ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ, ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΙΘΟΥΣΑ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ». ΟΠΩΣ ΕΞΗΓΗΣΕ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΓΚΙΜΠΣΟΝ.

«Το Ισλαμικό Κράτος απευθύνεται στα εξής τρία ακροατήρια: Πρώτον, επιδιώκει να συσπειρώσει τους υποστηρικτές του στη Μέση Ανατολή και στο εξωτερικό, δείχνοντάς τους ότι η οργάνωση με επιτυχία αναπαριστά τα εικονοκλαστικά έθιμα που αποδίδονται σε ορισμένες παραδόσεις στον προφήτη Μωάμεθ. Δεύτερον, απευθύνεται στους ανθρώπους στο Ιράκ και στη Συρία. Ο Σαντάμ Χουσεΐν και οι Ασαντ, σε μια προσπάθεια να δημιουργήσουν ένα είδος εθνικής ταυτότητας που θα διαπερνούσε τις θρησκείες, τις σέκτες και τις εθνοτικές ομάδες, υπογράμμιζαν τη σημαντικότητα των προϊσλαμικών πολιτισμών που κάποτε ήκμαζαν και στις δύο χώρες. Το Ισλαμικό Κράτος αντιτίθεται σθεναρά στην ιδέα των εθνών-κρατών της Μέσης Ανατολής που έχουν οικοδομηθεί επάνω σε τέτοιες παραδόσεις. Τρίτον, το Ισλαμικό Κράτος προσπαθεί να προκαλέσει ζημιά στη Δύση, η οποία θεωρεί τη Μεσοποταμία ως μία από τις ρίζες του πολιτισμού της.

Οσο το Ισλαμικό Κράτος ελέγχει μεγάλα τμήματα της Συρίας και του Ιράκ, λίγα μπορούν να γίνουν για να αποτραπεί μεγαλύτερη ζημιά. Μια καλύτερη αστυνόμευση των τουρκικών συνόρων μπορεί να φέρει κάποια αποτελέσματα. Είναι επίσης επιτακτικό να συγκεντρώνονται πληροφορίες για την καταστροφή που συντελείται. Και πρέπει να κάνουμε ό,τι μπορούμε προκειμένου να υποστηρίξουμε τους ιρακινούς και σύρους αρχαιολόγους και ιστορικούς. Αυτών η δουλειά θα έχει τη μεγαλύτερη σημασία όταν το Ισλαμικό Κράτος θα έχει φύγει. Το Ισλαμικό Κράτος με επιδεικτικό τρόπο σπάει τα ταμπού και αψηφά τις δυτικές αξίες, κάτι που σημαίνει ότι επίσημες δηλώσεις που καταδικάζουν τις βάρβαρες πράξεις τους θα προκαλεί τους υποστηρικτές της οργάνωσης να εντείνουν την καταστροφική δράση τους». Οπως ανέφερε ο καθηγητής Ασσυριολογίας Εκαρτ Φραμ

Εκρηκτικά εναντίον Βούδα

Τον Μάρτιο του 2001 οι Ταλιμπάν διέταξαν την καταστροφή των δύο κολοσσιαίων αγαλμάτων του Βούδα της κοιλάδας Μπαμιγιάν στο Αφγανιστάν. Οι όρθιοι Βούδες ήταν σκαλισμένοι στον βράχο, στην πλαγιά ενός γκρεμού στην περιοχή Χαζαρατζάτ, βορειοδυτικά της Καμπούλ, σε υψόμετρο 2.500 μέτρων. Κατασκευασμένα τον 6ο αιώνα μ.κ.ε. τα αγάλματα – χαρακτηριστικά της τέχνης της Γκαντάρα – χαρακτηρίστηκαν ειδωλολατρικά και καταστράφηκαν μέσα σε ένα απόγευμα από τους Ταλιμπάν, που τα ανατίναξαν τοποθετώντας εκρηκτικά στη βάση τους.

Bανδαλισμοί από το παρελθόν

Τον Απρίλιο του 1926 ο σαουδάραβας βασιλιάς Ιμπν Σαούντ κατέστρεψε τα μαυσωλεία στο νεκροταφείο Αλ Μπακί στη Μεδίνα, λίγο αφότου κατέλαβε την πόλη. Στο νεκροταφείο, που χρονολογείται από τον 7ο αιώνα μ.κ.ε. εκτιμάται ότι είχαν ενταφιαστεί συγγενείς του προφήτη Μωάμεθ. Την ίδια χρονιά κατέστρεψε επίσης τα μνήματα ιερών προσώπων στο νεκροταφείο της Μέκκα, όπου είχαν θαφτεί η πρώτη σύζυγος του Μωάμεθ, Χαντίτζα, ο παππούς του και άλλοι συγγενείς του, παρά τις αντιδράσεις που ξέσπασαν στην ισλαμική κοινότητα.

Κατά παραγγελία των αρχαιοκαπήλων

Τους μήνες που ακολούθησαν την αμερικανική εισβολή στο Ιράκ το 2003 περισσότερα από 15.000 εκθέματα έκαναν φτερά από το Εθνικό Μουσείο του Ιράκ από λαφυραγωγούς που κατάφεραν να εισβάλουν σε αυτό, παρά τα μέτρα που υποτίθεται ότι είχαν ληφθεί για την προστασία του πριν από τον πόλεμο. Περίπου 5.000 κλεμμένες αρχαιότητες, που είχαν διασκορπιστεί σε Ιορδανία, Ελβετία, Γαλλία και ΗΠΑ, επιστράφηκαν στο μουσείο αργότερα. Σύμφωνα με πληροφορίες, πολλά από τα αντικείμενα ήταν «παραγγελίες» αρχαιοκαπήλων. Το μουσείο άνοιξε και πάλι τον περασμένο Φεβρουάριο.


ΕΚΕΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΙ 20.000 ΤΑΜΠΛΕΤΕΣ ΣΦΗΝΟΕΙΔΟΥΣ ΓΡΑΦΗΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΛΑΜΒΑΝΑΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΟΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΤΕΛΗΞΑΝ ΣΤΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΤΟΥ SMITHSONIAN. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΡΟΠΟΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ -ΜΕ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ- ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΘΕΟ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΕΜΦΕΡΕΙΣ ΓΡΑΦΙΚΕΣ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΕΣ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΖΩΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕΙ ΤΟ ΠΛΕΟΝ ΑΣΗΜΑΝΤΟ ΟΝ, ΣΤΗΝ ΤΡΟΦΙΚΗ ΚΛΙΜΑΤΑ. ΚΟΙΤΑΞΕ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΘΕΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΝ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΖΩΟ, ΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΤΟΣΟ, ΟΣΟ ΕΚΤΙΜΑ ΑΥΤΟ, ΤΙΣ ΑΓΕΛΑΔΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΤΑΙΖΟΥΝ. ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΕΣ ΣΦΗΝΟΕΙΔΕΙΣ ΤΑΜΠΛΕΤΕΣ, ΜΕΛΕΤΗΣΕ Ο ZECHARIA SITCHIN [ΕΙΚ. ΚΑΤΩ] ΚΑΙ ΕΓΡΑΨΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ, ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΦΡΟΝΤΙΣΑΝ ΝΑ ΤΙΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ. ΑΝΑΖΗΤΗΣΕ ΤΑ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ, ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΑΨΕΙΣ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ,
ΝΑ ΑΝΗΚΕΙΣ ΣΤΗΝ ΦΥΛΗ ΤΩΝ ΖΩΩΝ.

Προφανέστατα οι Δυτικοί σύμμαχοι του ΝΑΤΟ, δεν πρόκειται να μπουν μέσα με τις βόμβες τους και να ισοπεδώσουν το ΙSIS όπως έκαναν με την Γιουγκοσλαβία, γιατί από την διατήρησή του φαίνεται ότι κερδίζουν περισσότερα. Άλλωστε οι Δυτικοί σύμμαχοι του ΝΑΤΟ το συντηρούν πλουσιοπάροχα αφού εξυπηρετεί τα μακροπρόθεσμα σχέδια τους. Αυτό έχει αναλυθεί σε άλλο άρθρο.

Καταλαβαίνεις υποψιασμένε αναγνώστη την μεταφυσική πλευρά του θέματος, πίσω από την εκτρωματική ISIS … διάβασε Ch. Ph. Lovecraft να μάθεις … ΑΝ ΑΝΤΕΧΕΙΣ, γιατί ως γνωστόν η ΓΝΩΣΗ είναι για τους λίγους, τους δυνατούς, όπως και κάθε άξιο λόγου θέμα, γεγονός ή κατάσταση.

@πληροφορίες από independent.co.uk και Ion Maggos / επιμέλεια και διασκευή Irini krino

Φωτογραφίες GYPAS















πηγη