Πίσω από αυτό κρύβεται μια ΜΚΟ Η. ,CVC η κολλητή του Μητσοτάκη
-
Ξέρετε ;; ότι όταν έγιναν τα λιγνιτωρυχεία , τα χωράφια πάρθηκαν με
αναγκάστικες- απαλλοτριώσεις ,..για Εθνική Στρατηγική υψίστης ενεργειακής
σημασίας;...
Ας μην έχουμε αυταπάτες: Μόλις τελειώσει η πανδημία η Γερμανία θα ζητήσει τα «κεφάλια» μας

Ελπίζω να το καταλάβατε όλοι,
η περίοδος χάριτος στο «ξοδεύουμε όσα λεφτά χρειάζονται για να προστατέψουμε τις επιχειρήσεις και τις θέσεις εργασίας» θα λάβει άμεσα τέλος μόλις η Γερμανία προλάβει να συνέλθει πρώτη από τα αποτελέσματα της πανδημίας του κορωνοϊού.
Γράφει ο Θεόφραστος Ανδρεόπουλος
Εν ολίγοις εάν η Γερμανία πάρει μπροστά πρώτη από όλους τους άλλους τότε... λυπηθείτε μας.
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου