Πίσω από αυτό κρύβεται μια ΜΚΟ Η. ,CVC η κολλητή του Μητσοτάκη
-
Ξέρετε ;; ότι όταν έγιναν τα λιγνιτωρυχεία , τα χωράφια πάρθηκαν με
αναγκάστικες- απαλλοτριώσεις ,..για Εθνική Στρατηγική υψίστης ενεργειακής
σημασίας;...
«Μείωση αποδοχών δημοσίων υπαλλήλων κατά 60%» μελετά η κυβέρνηση; - «Εξαέρωση» επενδύσεων

Γράφει: Γιάννης Πετρίδης
Μείωση των αποδοχών των δημοσίων υπαλλήλων μέχρι και 60% ετοιμάζει η κυβέρνηση προκειμένου να αντιμετωπίσει την κατάρρευση των εσόδων από την επιβολή των μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού, αναφέρει σήμερα η κυριακάτικη εφημερίδα «Το Παρών» για όσο καιρό διατηρηθεί η κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
Στην
λύση αυτή θα καταφύγει η κυβέρνηση λόγω μη ύπαρξης κεφαλαίων για να χρηματοδοτήσει την μισθοδοσία των δημοσίων υπαλλήλων, αλλά και για λόγους «ισονομίας» με τους ιδιωτικούς υπαλλήλους οι οποίοι θα εργάζονται δύο εβδομάδες τον μήνα και οι αποδοχές τους θα μειωθούν αντίστοιχα κατά 50% για όσες επιχειρήσεις το αποφασίσουν.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου