Ειδοποιήστε τον κόσμο …έρχεται μεγάλος σεισμός !





Την τελευταία φορά που με ενημέρωναν από το Αγιο όρος με επαιζαν την άλλη μέρα στην τηλεόραση!

Τότε με το ..»Ήρθε η Ώρα»… όπου ταυτόχρονα εφημερίδες αλλά και πρωιναδικα αποφάσισαν να μοιράσουν τον λόγο μου!!!!! Ίσως επειδή γνώριζαν και περίμεναν… !

Τότε μου είχαν πει πολλά…κάποιοι δήθεν από μέσα…κάποιοι που επισκεπτόντουσαν το όρος …σε ένα καιρό που εκεί ήταν και «μεγάλοι» χωρίς να το ξέρει κανείς!

Λειτούργησε όμως το ένστικτο μου στις παγίδες και τότε δεν είπα όλα όσα ήθελαν διακαώς να πω οι αγνοί » πληροφοριοδότες » μου… και άφησα να βγουν μονό όσα εγώ είχα συλλέξει από το πεδίο!

Τότε ..ήταν με τις ντακοτες τις κρυφές γεμάτες «άγραφο» χρήμα ..που σώθηκε η κατάσταση ..πάντα στο παρατσακ ..από το αόρατο χέρι που βοηθα την Ελλάδα!

Και το πεδίο ..ήρθε και άλλη μια φορά και τις λέξεις δόνηση τις κάλυψε …με γεγονότα που έμοιαζαν …όπως πχ το κλείσιμο της ΕΡΤ και τον κλυδωνισμό της τότε κυβέρνησις …πάλι στο τσακ..πάλι όσο χρειαζόταν για να μην αποκαλυφθω!!


Η κίνηση των Μίντια να πάρει αυτές της δηλώσεις μου…ίσως εκ του ασφαλούς..(της ντακοτες της μάθαμε μετά από δυο χρόνια από ξανθιά δημοσιογράφο που μαρτυρησε ότι τότε έλεγαν όλοι ψέματα και περίμεναν χειρότερα από αυτά που είχα πει ) …μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση…δεν διαλεξαν αυτά που ήδη είχαν βγει να τα αναφέρουν και να αναρωτηθούν μα πως είναι δυνατόν..αλλά διάλεξαν το «στημένο».. ίσως για να αποδομησουν! Εν πάση περίπτωσή έτσι και αλλιώς κάθε μέρα η επιφάνεια πληροφορίας με αποδομει ..κάποιους τους ξυπνάω κάποιοι χωρίς να γνωρίζουν καν τον λόγο δεν με πιστεύουν και πιστεύουν ότι θέλουν για μένα!

Μόλις έλαβα ένα μήνυμα …ξανά..υποτίθεται είναι από γέροντα!

Θα κρύψω τον αποστολέα θέλοντας να τον προστατεύσω …!

Το μήνυμα είναι απόλυτα λιτό …

Ειδοποιήστε τον κόσμο …έρχεται μεγάλος σεισμός !

Ο γέροντας τάδε το λέει….

Κάνω ότι έκανα μέχρι τώρα…φέρνω όλη την εναλλακτική είδηση χωρίς να παρεμβαίνω με τις προσωπικές μου αλήθειες….

Το Κατοχικά Νέα φέρνει ευθύνη για όλα όσα οι αρθρογράφοι της δηλώνουν σαν προσωπική άποψη και έρευνα και όχι για της αναδημοσιεύσεις από άλλες πηγές η εμαιλ..ώστε όλοι μαζί να μπορούμε να ξεσκαρταρουμε την αλήθεια από το ψέμα!

http://katohika.gr/stranger-voice/erxete-megalos-seismos/