ΚΙ ΌΜΩΣ, ΥΠΆΡΧΕΙ ΈΝΑ ΠΡΟΪΌΝ... ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΊΟ ΟΙ ΈΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΛΟΓΆΡΙΑΣΑΝ ΤΗΝ ΚΡΊΣΗ!
Η κρίση - κρίση, όμως οι Έλληνες έβαλαν βαθιά το χέρι στην τσέπη τους για να βρίσκονται μες στις τεχνολογικές εξελίξεις...
Το 2013 υπήρξε η χρονιά των Tablets στην αγορά τεχνολογίας στη χώρα μας.
Οι πωλήσεις, σύμφωνα με τα στοιχεία της GfK Hellas ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακές, με το σύνολο των τεμαχίων να ξεπερνάει τις 430 χιλιάδες -σε σύγκριση με 120 χιλιάδες το 2012- και τα 93.000.000 εκατ. ευρώ σε αξία!
Μία εξέλιξη που δεν περίμεναν πολλοί από τους παράγοντες του κλάδου στις αρχές της χρονιάς.
Οπως επισημαίνει η GfK Hellas όπως για κάθε νέα κατηγορία, έτσι και η πορεία της αγοράς των tablets έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον.
Σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα έχει αλλάξει η δομή του ανταγωνισμού, η μέση τιμή της κατηγορίας και η τάση των προϊοντικών χαρακτηριστικών.
Το Δεκέμβριο του 2012 για πρώτη φορά οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα 10 χιλιάδες τεμάχια, αποδεικνύοντας ότι αποτελεί ενδεικτικό δώρο Χριστουγέννων και αλλάζοντας έτσι τη ροή της κατηγορίας.
Ο ολιγοπωλιακός χαρακτήρας της αγοράς το περασμένο έτος έδωσε τη θέση του σε μια πληθώρα μαρκών με πάνω από 10 από αυτές να καταλαμβάνουν μερίδιο άνω του 3%.
Η πρωτοκαθεδρία των 10’’ αντικαταστάθηκε από τις 7’’, όπου πλέον αποτελούν τα 2/3 των πωλήσεων. Παράλληλα, οι συσκευές με ενσωματωμένο 3G/4G περιορίστηκαν στο 20% της αγοράς, χάνοντας έδαφος από τις πιο οικονομικές Wi-Fi συσκευές.
“Απόρροια ‘μόδας’ ή ενδεδειγμένη απάντηση σε πραγματικές ανάγκες, είναι γεγονός ότι τα Tablets έδωσαν μια πολύ σημαντική πνοή στην αγορά της τεχνολογίας”, αναφέρει η ανάλυση της GfK.
Η αποτύπωση των μεριδίων αγοράς, εξέλιξης τιμών, καναλιών διανομής και προϊοντικών χαρακτηριστικών είναι εξαιρετικά σημαντική για τη χάραξη στρατηγικής των διαφόρων εταιρειών που διεκδικούν μερίδιο της πίτας.
Ταυτόχρονα, καθίσταται ιδιαίτερα σημαντική η κατανόηση των αναγκών που καλύπτονται και των κινήτρων που επηρεάζουν την επιλογή.
http://kostasedessa.blogspot.gr/2014/02/blog-post_992.html