ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟ ΑΝΤΙΠΥΡΕΤΙΚΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια :





Οσο και να μην αρρωσταινεις καποια στιγμη θα ερθει η ωρα που θα κρεβατοθεις.

Σαν ανθρωπος που δε θελω να ακουω για φαρμακα και δε τα βαζω στο στομα μου
ηρθε η ωρα μου να αρρωστησω με 39,5-40 πυρετο πριν 2 χρονια(γενικα ειμαι απο αυτους που ολη μου τη ζωη εχω αρρωστησει λιγες φορες)

Η αρνηση σε οποιοδιποτε φαρμακο ηταν γνωστη στην οικογενεια μου παρολο τον πονο στα κοκκαλα και τη δυσφορια που προκαλητε σε τετοιες περιπτωσεις.
Το φαρμακο ηταν μια μιξη της ωρας με υλικα που οι πιο πολλοι εχουν στο σπιτι τους.

1-2 ΣΚΛΥΘΡΕΣ ΣΚΟΡΔΟ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ
1 ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΜΕΛΙ
1 ΛΕΜΟΝΙ ΜΕΓΑΛΟΥΤΣΙΚΟ

Στο γουδι λιωνουμε το σκορδο και το βαζουμε σε ενα κρασοποτηρο
στυβουμε το λεμονι καλα(δε μας πειραζει να εχει και ινες του μεσα)και το προσθετουμε και αυτο στο ποτηρι
και ανακατευουμε καλα με το μελι μεχρι να γινει ΕΝΑ μιγμα.

Αν το μελι δε λιωνει προσθετουμε και ελαχιστο(σταγονες) νερο να γινει το μιγμα ρευστο. (πρεπει να περασει τη μεση του κρασοποτιρου)

Κατα την καταποση πρεπει να ξεχωριζει η γευση του σκορδου πρωτα και ελαφρα σπασμενη απο το λεμονι και το μελι.

Απο δικης μου εμπειριας στην τελευταια περιπτωση μου σηκωθικα απο το κρεβατι σε 20 λεπτα και βγηκα εξω ,ο πυρετος ειχε φτασει στο 37 και την επομενη μερα περδικι,ντουρος που λενε.


Το μιγμα αυτο το χρησημοποιουν πλεον μελη της οικογενειας μου φιλοι και γνωστοι.

Το μιγμα μου το ειπε γρια γυναικα σε ορεινο χωριο και κανει θαυματα.

Ολα εχουν να κανουν και με τον οργανισμο του καθενος παντα αλλα δε χανει κανεις τιποτα να δοκιμασει
3 προϊοντα της φυσης πριν παρει φαρμακα.

ΟΙ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΥΓΕΙΑ
Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΕΣΤΑΤΟΣ

agnosto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου